Furesø Erhvervsforening inviterer til Walk'n talk netværksmøde onsdag den 7.oktober 2020
Kære medlem af Furesø Erhvervsforening
Med de seneste restriktioner for at reducere smittespredning af COVID-19 har vi igen valgt at sætte vores normale netværksmøder på pause. Men da det fortsat er muligt at mødes, gentager vi vores walk’n’talk netværksmøde fra juni. Vi mødes derfor onsdag den 7. oktober kl. 8.00-10.00, hvor vi går Søndersø rundt.
Alle tilmeldte medlemmer får mulighed for (med afstand naturligvis) at få talt med hinanden, hvor vi vil udveksle erfaringer og best practices fra en coronatid - og sparring til, hvordan vi bedst kommer videre.
Vi mødes på parkeringspladsen på Ballerupvej.
Tilmelding nødvendig. Foreningen giver en morgen croissant.
NB: Vi afholder mødet uanset vejret. Så regner det, må man tage regntøjet på.
Information om arrangementet
Dato og tid Onsdag d. 7. oktober 2020 kl. 08:00 til 10:00
Tilmeldingsfrist Tirsdag d. 6. oktober 2020 kl. 12:00
Sted
P-plads Ballerupvej v. Søndersø
Ballerupvej
3520 Værløse
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Furesø Erhvervsforening bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser